informacje podstawoweUWAGA! 1. Dla tej formy doskonalenia nie prowadzimy otwartego naboru uczestników. Uczestnikami spotkań Sieci będą dyrektorzy i nauczyciele ze szkół, które wcześniej wyraziły chęć udziału w Sieci. 2. W przypadku pytań - prosimy o kontakt z kierownikiem Sieci: Wojciech Zuziak, 33 812 37 15 wew. 123, wzuziak@wombb.edu.pl
Zadania stawiane uczestnikom projektu – nauczycielom ze szkół i placówek uczestniczących w lokalnej sieci współpracy: 1.Poznanie i sprawdzenie w praktyce (także w pracy z uczniem) metod i form pracy z zestawami klocków LEGO® Education MoreToMath. 2. Wykorzystanie
obudowy metodycznej przygotowanej przez LEGO® Education: polski
podręcznik nauczyciela, karty aktywności uczniowskich w języku polskim
(pełny kolor), oprogramowanie MathBuilder (dostępne w języku polskim, do
wykorzystania w pracy z tablicą interaktywną). 3.Proponowanie i
testowanie nowych aktywności uczniowskich (nowych pomysłów na lekcje),
które zakładają wykorzystanie w dydaktyce matematyki i/lub w dydaktyce
wczesnoszkolnej klocków LEGO® Education. 4.Wymiana doświadczeń, dzielenie się wiedzą i umiejętnościami Cele projektu są zgodne z Podstawowymi kierunkami realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2018/2019: Kierunek 2.Wdrażanie
nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego. Kształcenie
rozwijające samodzielność, kreatywność i innowacyjność uczniów. Kierunek 4. (w kontekście pracy z tablicą interaktywną)
Rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli. Dla:
Projekt kierowany jest do szkół
podstawowych i do placówek edukacji pozaszkolnej, w których pracuje się z
dziećmi z klas 1-4 SP. Zaproszenie do udziału w lokalnych sieciach współpracy (działających w ramach projektu, skupionych wokół szkół - Liderów) wystosowano do: 1. Dyrektorów (wicedyrektorów) szkół podstawowych i placówek edukacji pozaszkolnej zainteresowanych wprowadzeniem do oferty swojej szkoły (placówki) zajęć z matematyki wspieranych zestawami LEGO® Education MoreToMath (1-2 osoby z każdej szkoły lub placówki); 2. Nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, matematyki, informatyki, nauczycieli pracujących na świetlicach szkolnych, nauczycieli pracujących z dziećmi z klas 1-4 SP w placówkach edukacji pozaszkolnej (1-3 osoby z każdej szkoły lub placówki). |